1rm zsírégetés. Fitness Biblia nőknek: Minden, amit a fitnessről tudnod kell - GymBeam Blog

1rm zsírégetés

Számítsa ki az egy-rep maximuma (1RM)

Share on twitter Ossza meg az linkedin Az intervallumos böjt, az úgynevezett szakaszos böjt IFolyan étrend-módszer, amely az utóbbi években nagy népszerűségnek örvend. Az intervallumos böjt sokféle formája létezik, de a Lean Gains [1] valószínűleg a legismertebb.

A nap hátralévő 16 órájában nem eszik semmit.

hogyan lehet elégetni a makacs hasi zsírt

Az intervallumos böjttel kapcsolatos vélemények általában két táborral megoszlanak. Egyrészt vannak olyan szurkolók, akik esküsznek a böjt előnyeire.

Gyakran megemlítik a kényelmet, a nagy ételeket és a gyorsabb zsírégetést. Másrészt vannak olyanok, akik nem hisznek az intervallumos böjtben.

1RM Bench Press Test Video Tutorial

Nem lehet jó, 1rm zsírégetés ilyen hosszú ideig nem kapunk tápanyagokat, igaz? Eddig kevés kutatást végeztek az időszakos böjttel, és természetesen nem azokkal az alanyokkal, akik erőerősítőt végeznek. Ez azonban a közelmúltban megváltozott!

Ebben a blogban a kutatás tartalmához vezetünk [2], és világossá válik, hogy az intervallumos böjt valóban a zsírégetés kulcsa. Mit vizsgáltak? A kutatás azért jött létre, mert egyre több bizonyíték van az IF egészségügyi előnyeiről. Ez az oka annak, hogy ez a tanulmány az IF hatására összpontosít egészséges, képzett férfiakon, akik erőmérő edzést végeznek a vizsgálat alatt.

Az IFD csoport minden napi kalóriáját kevesebb, mint 8 órás időtartam alattés fogyasztotta, a fennmaradó időszakot nem ették meg.

Zsírégetés nőknek: Emelj nehezet, pihenj keveset!

Az ÉD-csoport napi három étkezést is elfogyasztott, azonban ezek reggelés volt. Gondoskodtunk zsírégetők efedrával, hogy mind a kalóriabevitel, mind a makroeloszlás fehérjék, szénhidrátok és zsírok egyenlő legyen mindkét csoport között.

Kalkulátoraink segítségével könnyedén kiszámolhatod azokat az adataidat, amik szükségesek a tudatos célkitűzéshez. Hasznos tudni, mi az 1 RM-ed, mivel ez kulcsa lehet a további fejlődésednek. Ez nem egy faktor vagy egy elgondolt dolog: ez egy tény a sok változó között. Ha erőemelő vagy, a legfontosabb sorozataid ismétlésszáma 1 és 6 között mozog, amellett hogy esetleg van néha egy-egy ismétléses sorozatod. Ha inkább az izomtömeg érdekel, akkor nyilván a es ismétlésszám az előnyösebb, ami mellé persze néha bejönnek a nehéz, alacsonyabb ismétlésszámú sorozatok, Akárki is legyél, akármit is akarj elérni, az, 1rm zsírégetés ismered az 1 és 10RM-edet — azaz az egy, és a tíz ismétléses maximumodat — segíteni fog céljaid elérésének a meggyorsításában, mivel lehetővé teszi, hogy kiszámold, milyen súlyokkal dolgozz a hipertrófia méret vagy az erő növeléséhez.

A csoportok fehérje bevitele 1. A csoportokat a vizsgálat elején és 8 hét után ismét megvizsgáltuk. A test tulajdonságait a zsírmentes tömeg és a zsírtartalom DXA letapogatással történő mérésével teszteltük. A körvonalakat és a bőr fogyás mfp-vel szintén megmértük.

Vérvizsgálattal nagy mennyiségű értéket vizsgáltak meg. Ide tartoznak a teljes és a szabad tesztoszteron, az IGF-1 értékek, 1rm zsírégetés vércukorszint, a pajzsmirigyhormon T3 és a koleszterin. Végül az 1RM-et próbapadok és guggolás szempontjából tesztelték. Melyek az eredmények? Mind az IFD, mind az ND csoportban nem 1rm zsírégetés szignifikáns különbség a sovány testtömeg, az izom kerülete és az erőstatisztika között.

Pin on Bod build

A legmegdöbbentõbb azonban az volt, hogy az IFD csoportban jelentõsen csökkent a zsírtartalom, míg az ND csoportban nem ez volt a helyzet. A kalóriabevitelt fenntartottuk fenntartás céljából a vizsgálat során. Ez tehát kezdetben azt jelzi, hogy az IF hatékony módszer a zsírtalanítás számára. A fentiek az adiponektin növekedésével, valamint a leptin és a T3 csökkenésével járnak az IFD csoportban.

Az adiponektin hatással lehet a fogyásra. A leptin a 1rm zsírégetés érzésével járó hormon. Ennek csökkenése normális a zsírvesztés mellett, mert a teste konzervatívabb energiával rendelkezik, ezért korábban éhségjelet fog küldeni. A T3 az egyik pajzsmirigyhormon, amelynek csökkenése zsírvesztéssel is normális. A tanulmányból azonban nem derült ki teljesen egyértelműen, hogy a zsírveszteség a böjt és az adiponektin 1rm zsírégetés eredménye, vagy az a tény, hogy az IFD-csoport energiaszükséglete kissé alacsonyabb volt, mint az ND-csoporté.

Meg kell jegyezni, hogy az IFD csoport átlagosan alacsonyabb testsúlyú is. Ennek eredményeként valószínű, hogy mindkét csoport valóban étkezett fenntartásra, és a zsírveszteségnek más oka volt. A vizsgálat során ennek nem volt negatív hatása a zsírmentes tömegre, a zsírtartalomra, a körvonalakra és az erőstatisztikára.

Ezen hormonok fontosságát azonban figyelembe kell venni. Hosszú távon ennek az intervallumos böjt miatt potenciálisan káros hatása lehet.

Zsírégető hipertrófia rutin. Mi a különbség az erősítő edzés és a hipertrófia edzés között?

Végül a vércukorszint és az inzulin koncentrációja csak az IFD csoportban csökkent, ami összhangban van a túlsúlyos emberek korábbi tanulmányaival. Ennek oka az adiponektin növekedése lehet, és egészségügyi előnyökkel járhat. Tehát gyorsan kell elkezdenie az intervallumot? Ez a kutatás kimutatta, hogy az intervallumos böjt 1rm zsírégetés stratégiája lehet a zsírtalanításnak, miközben fenntartja 1rm zsírégetés izomtömegét.

fogyás lehetőség

A mögöttes pontos mechanizmusok még nem teljesen ismertek, ám minden bizonnyal előnyt jelentenek a zsírégetés és az egészség szempontjából. További kutatásokra van szükség a hosszú távú hatások elemzéséhez.

hogyan lehet elveszíteni tartalék gumiabroncs hasi zsírt

Ennek világossá kell tennie, hogy a hosszabb intervallumú böjtnek nincs-e negatív hatása az izommegtartásra. Hogyan döntheti el, hogy az intervallumos böjttel zsírégető ablak kezdenie?

Egyismétléses maximum kalkulátor

Ha el akarja fogyni, akkor különösen bölcs dolog megnézni, hogy az intervallumos böjt alapelvei hogyan illeszkednek mindennapi életébe. Étkezési gyakoriság Mivel az összes kalóriát 8 órán belül meg kell szereznie, ez azt jelenti, hogy a szokásosnál ritkábban eszik, ezért napi 3 étkezés jó iránymutatás. Meg kell kérdeznie magától, hogy ezek az idők hogyan felelnek meg a napi 1rm zsírégetés, és hogy a nagyobb vagy a kisebb ételeket részesíti-e előnyben.

Ha olyan intenzív munkája van, amely megköveteli, hogy korán kezdje, majd későn edzen, akkor valószínűleg nem lenne bölcs dolog az 1rm zsírégetés kalóriát 8 órába tölteni. Azonban egész nap az irodában tölt, és reggel nem igazán éhes? Így a táplálkozásod maximálisan felhasználható az 1rm zsírégetés, és azonnal profitál az IF zsírégetéséből. Képzés Ez a pont összhangban áll a fenti ponttal: mikor edzel? Munkájuk miatt egyesek csak egy bizonyos időben képesek edzeni, bár ez nem mindig optimális.

Kalóriabevitel kalkulátor

Lehet, hogy a teljesítménye is alacsonyabb, ha nem evett edzése előtt. Ilyen esetekben, amikor az ablakon kívül edz, az edzés előtti kiegészítés hasonló Sokkoló!

  • A 10x3-as zsírégető módszer
  • Zsírégetés nőknek: Emelj nehezet, pihenj keveset! | Kapusi Laci | Személyi Edző
  • Zsírégető hipertrófia rutin. Zsírégetés és cukor

Van kérdése az intervallumos böjttel kapcsolatban? 1rm zsírégetés szeretné tudni, hogy megfelel-e 1rm zsírégetés Tudassa velünk a megjegyzésekben!

Lehet, hogy érdekel