Hőhullámok fogyás

Mire utalnak a hőhullámok?

Rendszeresen mozogjon, öltözködjön rétegesen és próbálja meg azonosítani, mihez kapcsolódnak a hőhullámok.

Klimax és fogyás fogyókúrát támogató csomag klimax idejére

Sok nő esetében a fűszeres ételek, a dohányzás, az alkohol, a meleg forró italok, meleg víz, egy meleg szoba hőhullámot okozhatnak, melyek kerülésével a hőhullámok ritkábban jelentkeznek.

Hüvelyi szárazság?

hőhullámok fogyás

Használjon vény nélkül kapható hüvelyi síkosító szereket, vagy nedvesítőket. Az aktív szexuális élet szintén segít. Kerülje a koffeint, mozogjon rendszeresen napközben, de lefekvés előtt inkább ne! Különböző relaxációs technikák, például a mély légzés, az irányított képzelet és a progresszív izomrelaxáció szintén hatékony lehet. Számos könyvet, illetve kazettát találhat relaxációs gyakorlatokról az alvászavarok kezelésére. Ha hőhullámok zavarják az álmát, akkor ezek kezelését érdemes megoldani.

Menopauza (klimax) tünetei és terápiája

Vizelettartási problémák. A medencefenék izmainak edzésével a vizelet elcseppenése megelőzhető. Leginkább úgynevezett intim tornával lehetséges, ezzel kapcsolatban is sok kiadvány áll rendelkezésre. Hirdetés Hogyan csökkenthető a szövődmények kockázata?

hőhullámok fogyás

Táplálkozzon megfelelően! Étrendje legyen változatos, iktasson be zöldségeket, gyümölcsöketteljes kiőrlésű gabonát, korlátozza a telített zsírok és olajok, illetve a cukrok bevitelét! Próbáljon meg naponta mg kalciumot és nemzetközi egység NE D vitamint szedni!

Menopauza - Sokat tehet a kellemetlen tünetek ellen

Ne dohányozzon! A dohányzás növeli a szívbetegség, a strokeaz oszteoporózisa daganatos megbetegedések és számos hőhullámok fogyás betegség kockázatát.

hőhullámok fogyás

Fokozhatja a hőhullámokat, sőt előbbre hozhatja a menopauza jelentkezését. Sohasem késő a dohányzást abbahagyni, de természetesen minél hamarabb teszi, annál jobb. Mozogjon rendszeresen!

A hét legalább 5 napján 30 perc mérsékelt intenzitású mozgás segítségével a szív- és érrendszeri betegségeka cukorbetegséga csontritkulás és több más öregkori betegség kockázata is csökkenthető. Az ennél intenzívebb és hosszabb ideig tartó mozgás, ha még jólesik, további jótékony hatással bír, és különösen fontos lehet, ha fogyni próbál.

hőhullámok fogyás

A mozgás a stresszt is csökkenti. Járjon rendszeres orvosi ellenőrzésekre! Beszéljen orvosával, hőhullámok fogyás milyen gyakran kell mammográfiás emlő vizsgálatonméhnyak-szűrővizsgálaton részt vennie, milyen gyakran kell vérzsírszintjét megnézni és más szűrővizsgálatokat elvégezni!

hőhullámok fogyás

Forrás: WEBBeteg.

Lehet, hogy érdekel