Legjobb módja a felkar zsírvesztésének

legjobb módja a felkar zsírvesztésének

fogyás mp fogyás ellensburg wa

Amikor a legjobb zsírégető mozgásformát keresed, nincsen könnyű dolgod, hiszen sokan saját kedvencünkre esküsznek. Mutatjuk azonban ehelyett inkább a tudományos álláspontot a kérdésben.

Zsírégető edzés körkép: miért a súlyzós edzés a legjobb módja a zsírvesztésnek?

Egy,  a Journal of Sports Medicine and Physical Fitness hasábjain megjelent kutatás különböző aerobikmozgásokat hasonlított össze súlyvesztés, zsírleadás, izomtömeg-növekedés és az általános fittségre gyakorolt hatásuk szerint.

A résztvevők túlsúlyos nők voltak, akiket 32 fős csoportokba osztottak be. Mutatjuk, melyik mozgás bizonyult a leghatékonyabbnak! A legjobb zsírégető edzés A legjobban a magas intenzitású program teljesített, mely heti négyszer kemény aerobikgyakorlatokat és kardiót kombinált.

  • Ratings 0 Kövesd ezt az egyszerű étrendet, hogy kevesebb legyen rajtad a zsír, de ne veszítsd el azt az izomzatot, amiért annyit küzdöttél.
  • Zsírégető sarms verem
  • Ezek az egyszerű szálkásítási technikák segíthetnek abban, hogy a legjobb formádban köszöntsön rád a nyáridő!
  • Fogyni gyors zsírégetők

Az edzés az olyan mozdulatokra fókuszált, amelyek során ugrálni kell, azaz mindkét talp egyszerre elhagyja a talajt. A programban akadtak kickboxolásra, táncra és az intervallum edzésekre emlékeztető szakaszok is.

A teljes edzés 10 perc bemelegítést, 40 perc magas intenzitású mozgást, majd 10 perc levezetést tartalmazott.

fogyás spenótkáposzta toronto fogyás

Az alacsony intenzitású program résztvevői ugyanennyit edzettek, ám erősítő gyakorlatokkal helyettesítették az ugrálást. Az edzés legjobb módja a felkar zsírvesztésének perc bemelegítésből, 30 fogyás beautymnl ritmikus aerobikból - például sztepptornából - 20 perc gépekkel végzett erősítő edzésből és 10 perc levezető mozgásból állt. A különbség 24 hét után jelentős volt.

fejlődik fogyás szakértők véleménye buddha tálak fogyás

Ez súlyban 4,5 kilót jelentett 2,7-hez képest. Az alacsony intenzitású program résztvevői ezzel szemben jelentős mennyiségű sovány izomra és gyorsabb anyagcserére tettek szert.

A legjobb módszer a testzsír elvesztésére

A magas intenzitású edzést követők izomzata azonban stagnált. A kutatók ebből azt a következtetést vonták le, hogy a kardió jellegű, intenzív, ugrálós gyakorlatok az alkalmasabbak zsírégetésre. Az erősítő edzés eredménye azonban nem a leadott kilókban látszik meg, hanem abban, hogy a felépített izomtömegnek köszönhetően a test tartósan több kalóriát éget el.

ÍGY EDZZ FELSŐTESTRE!

Ha tehát a zsírégetés a legfőbb célod, válassz egy kardióra alapozott edzésformát, míg ha izmokat szeretnél építeni, akkor érdemes legjobb módja a felkar zsírvesztésének erősítésre koncentrálnod.

Lehet, hogy érdekel