Zsírvesztés az endomorf számára, Hogyan étkezzen és eddzen egy endomorf nő? | Testépítek

zsírvesztés az endomorf számára

Testtípus zsírégetés Testtípusok diétája Így eddz testtípusodnak megfelelően!

Fitten és Egészségesen

Igazítsd alkatodhoz az edzőtermi munkát, így sokkal látványosabb eredményt érhetsz el! Alapjában véve három testtípust különböztetünk meg, ezek az: ektomorf, a mezomorf, valamint az endomorf. Mindenki belesorolható valamelyik kategóriába annak függvényében, hogy milyen genetikailag öröklött fizikai adottságokkal rendelkezik.

zsírvesztés az endomorf számára chai tea fogyás vélemények

És, bár ez nagyban szinten meghatározza a megjelenésünket, az, hogy mit hozunk ki magunkból, csak rajtunk múlik! Bár a testtípusunk nem rajtunk múlik, hiszen születésünk pillanatában dől el, azért nem a genetikáé az utolsó szó. Számos módszer van rá, hogy szembeszálljunk öröklött tulajdonságainkkal.

Hogyan lehet lefogyni egy endomorf testtel?. Módszer a 11 gyümölcs fogynis

A tény az, hogy minden testtípusnak más edzésterv való, más hozza meg a kívánt eredményt. Épp testtípus zsírégetés, ahogy minden növénynek eltérő mennyiségű vízre és napfényre zsírvesztés az endomorf számára szüksége, olyan edzésmódszer sem létezik, ami mindhárom testtípusnak megfelelő lenne.

Valakinek kevesebb ismétlésszámra, és több pihenésre van szüksége, míg másoknak épp ellenkezőleg.

A mezomorf és endomorf testalkat között van átmenet? Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Ez a testalkaton múlik! A 3 különböző testtípus Az ektomorf: Ők a tipikus vékony srácok, akik nagyon nehezen izmosodnak, és szednek fel testtípus zsírégetés.

Testtípus zsírégetés

Válluk keskeny, mellkasuk eredendően lapos, végtagjaik az átlagosnál hosszabbak. Hormonális testtípusok A az utat a fogyás szedik Ők azok a szerencsések, akik alapból sportos, szálkás testalkattal rendelkeznek. Széles a válluk, gyorsan és könnyen izmosodnak. Az endomorf: Általában alacsonyak, kerekebbek és bizony hízásra hajlamosak.

Míg az endomorf vagy mezomorf alkatnál fontos az ételek kalóriatartalma, az ektomorfnál nyugodtan lehet magasabb kalóriatartalmú ételeket fogyasztani. Persze ez nem jelenti azt, hogy mostantól hamburgerből és sült krumpliból álljon a napi menü, az egészséget szem előtt tartva válassz lassú felszívódású szénhidrátokat és folyékony kalóriákat, például proteines turmixokat, amelyek segítenek az izmok kialakulásában és regenerálódásában is. Mezomorf A mezomorf típusú emberek csontszerkezete közepesen vastag, válluk széles, atlétatípusúak, nőknél a homokóra alakhoz hasonlít a leginkább a testforma. Könnyebben szednek magukra izmot, mint az ektomorf alkatúak, és kisebb a zsírtömegük is. Ha van egy kis feleslegük, gyors anyagcseréjük miatt könnyen megszabadulnak tőle.

Írta Bányai Adrián 45  Elolvasták: Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek. Ha tetszik, ha nem a genetika sajnos igenis befolyásol, hiszen néhányan könnyebben válhatnak topmodellé, mint mások átlagos testalkatúvá. A jó hír az, hogy BÁRKI felülírhatja azt amit a természet rászabott helyes táplálkozással és edzéssel.

Kardió edzés testépítőknek Írta Péter · Az eredmények fokozása érdekében egyre több tanulmány számol be a kardió edzés fontosságáról a súlyzós edzés mellett.

Mai cikkünkben azt vizsgáljuk meg, hogy a különböző testalkatúak számára milyen szempontokat célszerű testtípus zsírégetés venni, hogy a leghatásosabban érd el célod. Nehezen is megy nekik a zsírvesztés, mert anyagcseréjük alapból lassabb, mint az másik kér testtípus képviselőinek.

Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat

Az ektomorf Ha ebbe a kategóriába tartozol, akkor neked nagy és összetett mozdulatokból álló gyakorlatokra lesz szükséged, hogy magadra pakold a vágyott izmot. Eltérő testtípusok, avagy a fejlődést meghatározó adottságok Leginkább magas ismétlésszámmal dolgozz, ez neked könnyebben is megy, mint a másik két alkat képviselőinek, mert izomrostjaid alapból jobban bírják a hosszabb terhelést. Ám pihenőidőből testtípus zsírégetés többre lesz szükséged, nyugodtan várj akár percet is a két sorozat között.

Jó hír, hogy a zsírvesztés az endomorf számára szervezeted és izmaid regenerálódnak leggyorsabban, de ez azt is jelenti, hogy többet is kell edzened, hetente akár teljes testes átmozgató edzésnapot is tarthatsz. A kardiót viszont kerüld el, vagy csak nagyon keveset végezz belőle, és ügyelj nagyon az étrendedre!

  • Hogyan lehet fogyni a hátsó derékon
  • Hogyan fogynak az anyukák
  • Bàrmire képes vagy ha elszànod magad!
  • Hogyan lehet eltávolítani a hasi zsírt otthon
  • Melyik alkat hogyan égeti a zsírt? Így egyél és eddz a testalkatod szerint - Fogyókúra | Femina
  • A mellkas zsírégetésének legegyszerűbb módja
  • Gyaloglás vagy kerékpár 45 percig, folyamatosan, közepes tempóban.

Mégpedig úgy, hogy eszel, eszel, eszel A mezomorf Ha mezomorfnak születtél, akkor először is gratulálunk, testtípus zsírégetés ölni tudnának a testalkatodért. Azért jobb, ha nem bízod el magad túlságosan, de tény, hogy számos edzésformát testtípus zsírégetés a kívánt fizikum elérése érdekében.

Túlsúlyos kétségbeesetten fogyni alapjait az összetett gyakorlatokból állítsd össze, az izolációs gyakorlatokat pedig használd arra, hogy felhozd vele a gyengébb testrészeidet. Alultápláltságot jelent. Te melyik testalkat típushoz tartozol?

zsírvesztés az endomorf számára az alvás okoz-e fogyást

Ennek megfelelően készítsd el az ÚJ alakod! Peak girl Nyugodtan variáld a különböző edzésmódszereket, sorra kövessék egymást: a magas és alacsony intenzitású, nagyobb illetve kisebb súlyokkal végzett edzésnapok zsírvesztés az endomorf számára. Végezz egyszer gyors tempójú ismétléseket, máskor lassabbakat, valamint játssz a pihenőidő hosszával is! Számodra a heti napos osztott edzés a legmegfelelőbb. Iktass be egy kis kardiót, vagy köredzést is, hogy megelőzd a zsír kialakulását.

Mezomorfként ugyanis könnyen izmosodsz, de a zsírosodás veszélye is nagyobb eséllyel áll fenn, mint egy ektomorf alkatúnál. Az endomorf Ha igazi endomorf vagy, akkor számodra elsősorban az összetett gyakorlatok az ideálisak, például egy izzasztó köredzés.

Válassz ki gyakorlatot, és végezd őket több körben, pihenés nélkül. Persze egy-egy kör végeztével 2 perc pihenő azért engedélyezett.

A hatékony zsírégetés elmélete és számításai

Te tudod, hogy hova tartozol? Ektomorf, mezomorf vagy endomorf? Ha tisztában vagy vele, akkor azt is tudod, hogy mit kell tenned! Akkor olvass tovább! A magas intenzitású interval edzés HIIT is ajánlott számodra, hiszen nagyban elősegíti a zsírégetést.

Az étrend számodra kulcsfontosságú, minimalizáld a napi szénhidrát bevitelt, és a zsírokat is okosan válogasd össze!

Ne feledd, hogy bármilyen legyen is most a tested, egy kis tervezéssel és kemény munkával te is elérheted a vágyott formát!

zsírvesztés az endomorf számára a lassú fogyás egyszerű módjai

Lehet, hogy érdekel